New profile posts

Hi Ahri, could you provide me with any contact details to purchase your resources. Thank You.
Where's the Funny?
Where's the Funny?
The Australian HR Institute (AHRI) is the professional body for Human Resources in Australia.
Oh my God! This brings back so many memories! 🥺

• Haha
Reactions: B1andB2
jimmysmith560
jimmysmith560
Hé mais t'es de retour !

Bizarre ? Je sais pas mdr c'est un film que j'ai regardé quand j'étais petit (au primaire je pense) et je suis tombé sur cette chanson qui fait partie de ce film et on peut dire que la nostalgie a vraiment frappé haha.
  • Love
Reactions: B1andB2
B1andB2
B1andB2
Ouiii j’avais besoin d’un peu de temps pour me vider la tête. Après tout c’est les vacances quoi hahaha

Ahh je vois. La nostalgie, ça fait du bien. C’est pour ça j’ai choisi B1andB2 comme mon nom!
jimmysmith560
jimmysmith560
Oui repose-toi bien, c'est essentiel ! Moi par contre... Faut que je travaille dur haha.

Ton pseudo est super cool. Au moins ça veut dire quelque chose, pas comme le mien. J'ai le pseudo le plus barbant de tout BoS. 🤣

En parlant de B1 et B2, y a quelqu'un de chez moi qui veut te dire bonjour

jojo
You can message me and arrange to speak to me. Maybe we can arrange a Skype session so I can demonstrate how. Also take a shot of your handwriting and forward it to me on my mobile phone so I can have a look at it.
In how many ways can a student of ND - SCGSC be classified if the categories
Blood type: AB, A, B, O
Blood pressure: high, normal, low
Sex: Male, Female
Grade level: Grade 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Solution: ()()()() = _____ ways
Where's the Funny?
Where's the Funny?
Idk if this is a serious question but you might wanna post it on the forum instead of here if you're looking for someone to answer it for ya.