• Best of luck to the class of 2019 for their HSC exams. You got this!
    Let us know your thoughts on the HSC exams here

Recent content by jhanz12

  1. jhanz12

    UNSW 2010 Rollcall

    B Eng (Chemical)/Master of Biomedical Engineering - full time at UNSW :D:D:D:D
  2. jhanz12

    Bread Question

    yeah.. i reckon i got the same.. but cant remember how ive done it.. :monkey:
  3. jhanz12

    What mark do you think you'll get

    prob em gettin 100/120... hoping got all the question i attempted right..
  4. jhanz12

    wat do u think was da hardest question

    the roller question eff me up.. and some in question 9..
  5. jhanz12

    Did you leave out any questions?

    awwwww.. me too.. 20 marks unattempted... + wrong marks that might be wrong.. OMG!!
  6. jhanz12

    General Thoughts: Mathematics Ext 1

    sitting for 2hrs doin nothin is a long wait.. rofl.. like half of us is sitting there just looking at the clock.. ahahaha.. extra unit.. dont need it.. :sun:
  7. jhanz12

    General Thoughts: ESL Paper 2 and listening

    Re: English ESL paper 2 and listening nahh.. its on 16th.. so 1 more day.. ahaha.. and were gonna get our ATAR on the 17th.. lol.. i just want to finish HSC. and em done!! rofl..
  8. jhanz12

    General Thoughts: ESL Paper 2 and listening

    Re: English ESL paper 2 and listening ooooohhh!! this might end to sumfin.. i think ur my soulmate?? lmfao.. ahahahahahahahahahahaha...
  9. jhanz12

    General Thoughts: ESL Paper 2 and listening

    Re: English ESL paper 2 and listening yeah.. thats one of my points as well.. rofl.. yeah i know.. thats the only question that made me think for a while.. like i dunno wat to write.. rofl.. @study-freak: lol.. been stayin on fb the whole year.. it just made me think.. oh this is my...
  10. jhanz12

    General Thoughts: ESL Paper 2 and listening

    Re: English ESL paper 2 and listening okay.. this is out of the topic.. but i know u all hav facebook.. so did sumone of you deactivated it?? i did mine.. and ask my friend to change my pass so i can go in.. and i think its workin.. since i done reasonably well in the exam today.. but now...
  11. jhanz12

    General Thoughts: ESL Paper 2 and listening

    Re: English ESL paper 2 and listening yeah.. but it says my idea or recommendation.. my ideas were all bullshits so.. yeah.. rofl..
  12. jhanz12

    General Thoughts: ESL Paper 2 and listening

    Re: English ESL paper 2 and listening ive done mine when 25 mins is left... i said it was easy.. since.. i can just bullshit all the way.. ahahha..
  13. jhanz12

    General Thoughts: ESL Paper 2 and listening

    Re: English ESL paper 2 and listening yeah.. so how many points did u use.. it says atleast 1.. ryt?? but i used all of them.. rofl..
  14. jhanz12

    General Thoughts: ESL Paper 2 and listening

    Re: English ESL paper 2 and listening yeah.. i know.. but if u miss 1 point out of 6.. u gonna get 1 mark off.. so instead of havin 3 full marks.. ur just gonna get 2.. isnt?? umm.. i reckon theyre gonna give u the full result.. em just not suree..
  15. jhanz12

    General Thoughts: ESL Paper 2 and listening

    Re: English ESL paper 2 and listening i know this question its not for me.. but em gonna asnwer it.. rofl.. ive done Q3.. :)) so easy.. rofl.. i dunno if my answer is wat theyre lookin for..
Top