• Want to help us with this year's BoS Trials?
    Let us know before 30 June. See this thread for details
  • Looking for HSC notes and resources?
    Check out our Notes & Resources page

75 raw ? (1 Viewer)

OmmU

★ BoS Deity ★
Joined
Jan 21, 2011
Messages
404
Location
Middleofnowhere
Gender
Male
HSC
2011
Uni Grad
2017
haha, i like the corner crying idea...what does IMO mean haha? i see it on this forum all the time and just go with it

i'll be like: "pfft yea man IMO this, IMO that"
IMO = In my opinion.... IMHO = In my honest/humble opinion.

I think it was a thermometer probe and a data logger. we used it in yr 11 when we did a local ecosystem and took temperatures of water and soil haha
This
 

smartalec

Member
Joined
Nov 9, 2009
Messages
505
Gender
Female
HSC
2011
well it looked identical to a thermometer haha :p
what thermometer is connected to 'a box' (the data logger), which is connected to a computer? They MIGHT accept it as it is quite ambiguous but really its more of a thermal/thermometer PROBE
 

Riproot

#MedLyf
Joined
Nov 10, 2009
Messages
8,227
Gender
Male
HSC
2011
Uni Grad
2017
what thermometer is connected to 'a box' (the data logger), which is connected to a computer? They MIGHT accept it as it is quite ambiguous but really its more of a thermal/thermometer PROBE
I'm so amazing.
 

Riproot

#MedLyf
Joined
Nov 10, 2009
Messages
8,227
Gender
Male
HSC
2011
Uni Grad
2017
a magical thermometer, duh
Actually a digital thermometer. So I think they would count thermometer as correct.

Also pretty sure if you hold a thermometer up to the skin of the animal it won't measure the ambient temperature. So that's not the reason it's not a thermometer.
 

smartalec

Member
Joined
Nov 9, 2009
Messages
505
Gender
Female
HSC
2011
Actually a digital thermometer. So I think they would count thermometer as correct.

Also pretty sure if you hold a thermometer up to the skin of the animal it won't measure the ambient temperature. So that's not the reason it's not a thermometer.
lol that's a better justification.
 

brachester

Member
Joined
Sep 25, 2011
Messages
166
Gender
Male
HSC
2011
This year band 6 cutoff should be a lot lower than recent years because the paper was quite hard (relatively to the past papers). They didn't have much questions on the syllabus but on our analytical skills instead, like the technology X and Y as an example.
 

Bored as brew

Member
Joined
Oct 4, 2011
Messages
86
Location
Mt. Olympus
Gender
Male
HSC
2011
This year band 6 cutoff should be a lot lower than recent years because the paper was quite hard (relatively to the past papers). They didn't have much questions on the syllabus but on our analytical skills instead, like the technology X and Y as an example.
amen bruddaaaa, cut us some slack you BOS dogs
 

SpreadTheWord

Member
Joined
Apr 26, 2011
Messages
349
Gender
Male
HSC
2011
that makes me feel relieved man haha, looking at ur signature ur ranks are so good, why aiming for 73 atar boss?
Cheers brother. I could get higher, but because my school is really bad; they're going to pull me down quite a lot.
 

Bored as brew

Member
Joined
Oct 4, 2011
Messages
86
Location
Mt. Olympus
Gender
Male
HSC
2011
Cheers brother. I could get higher, but because my school is really bad; they're going to pull me down quite a lot. 73 is a high ATAR in my school haha, quite appauling tbh.
i dont reckon school rank could pull you down that much :S but i dont understand all that jazz anyway
you'll be fine boss :D
what school is it anyways?
 

dean94

Member
Joined
Oct 29, 2011
Messages
33
Gender
Male
HSC
2011
Cheers brother. I could get higher, but because my school is really bad; they're going to pull me down quite a lot.
Kinda depends on how many people do each subject, e.g. if you're 3/4 for physics then that's bottom percentile of the year haha. But I doubt that's the case ... I have a lot of competition at my school >_> 460 people in year 12 lol
 
Last edited:

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)

Top