Who is online? (2:09am - Sunday) (1 Viewer)

Nemenaky

Member
Joined
May 16, 2011
Messages
37
Gender
Male
HSC
2012
Playing my last all night FIFA session for a long time.
 

K4M1N3

Member
Joined
Jun 7, 2010
Messages
177
Gender
Male
HSC
2011
Note to self: attempting to memorise english essays at 2:30am was NOT a good idea.
 

jamesfirst

Active Member
Joined
Jan 30, 2010
Messages
2,021
Gender
Male
HSC
2011
Sup. gonna stay up so that I can sleep early today and maintain my good sleeping pattern before the hsc :)
 

Riproot

#MedLyf
Joined
Nov 10, 2009
Messages
8,232
Gender
Male
HSC
2011
Uni Grad
2017
I'm up (3:47am)
And I'm staying up all night as usual.
 

jamesfirst

Active Member
Joined
Jan 30, 2010
Messages
2,021
Gender
Male
HSC
2011
Yeah I'm staying up so I can sleep early today.


lol I haven't done anything... why should I??? lol I've done 6 hrs of study today... will be doing it in the afternoon tho
 

Riproot

#MedLyf
Joined
Nov 10, 2009
Messages
8,232
Gender
Male
HSC
2011
Uni Grad
2017
Yeah I'm staying up so I can sleep early today.
lol I haven't done anything... why should I??? lol I've done 6 hrs of study today... will be doing it in the afternoon tho
See, I have to do shit because I went to a party yesterday and came home to sleep from like 11-9. So, I need to do stuff.
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)

Top