• Best of luck to the class of 2019 for their HSC exams. You got this!
    Let us know your thoughts on the HSC exams here
  • Like us on facebook here

It's the end...the dawn is upon us (1 Viewer)

smartalec

Member
Joined
Nov 9, 2009
Messages
507
Gender
Female
HSC
2011
________

ever since the beginning of high school I've awaited this day where i would walk out of those school gates for the final time,not ever looking back...however today after finishing my final exam i just wish i could have repeated my life once more and engulfed the memories of the past...where our world did not go exist beyond the walls of the school...and now that we've come here,it feels sad! anyone else feeling the same,or is it just me? ;(

...For all the good memories of the past:

Friends in high school are forever young.
Unchanged, they're where you always will belong.
The crowd is never gone, the pleasure stays,
The music of the moment always plays,
The time remains a field of wistful grace
To which you may return from anyplace.
Of course, you may still know them later on
When you are someone else and years have run;
And you may love them dearly, and they you,
But time must make their friendship something new.
Meanwhile, flourishing within your heart
There is a whole, of which you were a part:
A group of friends, one in love and pain,
In whom your longing comes alive again.



shut up and don't use the word belong out of hsc english context again.
thank you.
 

Chahoud

Member
Joined
Aug 3, 2011
Messages
114
Location
Sydney
Gender
Female
HSC
2011
no >_<,

i dont believe in supplements haha. Natural all the way ;)

ok maybe a bit jealous..
hahaha do you not like him because of his figure ? hahahahahaha natural is the best, HAHAHAHAHAHAHA nawww smile :D youll get there one day..... maybe :p
 

lpodnano

5eva alone
Joined
Mar 6, 2008
Messages
1,561
Location
;)
Gender
Female
HSC
2011
(8) as we go onnnnn, we remember! All the good timessssss! Friends foreverrrr!
 

SayWut

Member
Joined
Aug 19, 2011
Messages
79
Gender
Male
HSC
2011
I kind of know what you mean. But even now when I come in to return things to teachers I feel this weird 'out of place'-ness. Like I'm intruding into another world and all the kids have got this thing that I'm no longer part of... it's really strange! Do you know what I mean? Like when you're not waiting for an exam but just going somewhere in the school and seeing that there's nobody from your year anywhere anymore.
WOW, you couldn't of said it any better. That's exactly how I felt when I was returning all my textbooks =(
 

Tsunayoshi

Full Time Mime
Joined
Sep 15, 2010
Messages
106
Location
Campbelltown, Sydney
Gender
Male
HSC
2011
hahaha do you not like him because of his figure ? hahahahahaha natural is the best, HAHAHAHAHAHAHA nawww smile :D youll get there one day..... maybe :p
No haha its his figure that makes him a bit cocky when he's with his mates :p

I'll get there after the friggen hsc... haven't even laid eyes on a gym for 2 months -.-
 

amour

Member
Joined
Aug 18, 2011
Messages
307
Location
Gender
Female
HSC
2011
im so happy im finished hsc. i was depressed during hsc, and now i couldn't be happier.
 

jamesfirst

Active Member
Joined
Jan 30, 2010
Messages
2,021
Gender
Male
HSC
2011
nawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww would you like a hug ? hahah
butt seriously even tho i went to a shit school im gonna miss playing handball and wall ball with the guys and just being retard with them and im going to miss all the memories especially this one time with the guys through the ball on the roof and silly me deciced to get it so they put me on the roof then left me hanging on the gutter hahaha ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh the goood times :(
Handball/wallball is a universal thing among the Australian high schools.


Who's going to UNSW? Let's play in that long ass walkway haha
 

jamesfirst

Active Member
Joined
Jan 30, 2010
Messages
2,021
Gender
Male
HSC
2011
Fuck im so happy of thinking about my last moment walking out of the exam room.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

jamesfirst

Active Member
Joined
Jan 30, 2010
Messages
2,021
Gender
Male
HSC
2011
when I get out of that exam room, Imma fuck some sht up!!!!!!!!!
 

Isho

Banned
Joined
Nov 11, 2008
Messages
449
Gender
Undisclosed
HSC
N/A
I'm actually looking forward to uni as opposed to staying at high school.
In terms of social life & freedom : Definitely uni
In terms of workload : You'll wanna go back to high school
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)

Top