• We need YOU to help the next generation of students in the community for the new syllabus!
    Share your notes and trial papers on our Notes & Resources page
  • Like us on facebook here

Age Difference (1 Viewer)

Do you have a preference of how much older/younger someone is that you go out with?

  • Yes; they have to be the SAME age!

    Votes: 44 2.7%
  • No; I don;t mind!

    Votes: 646 38.9%
  • Yes; no more than a year younger/older than me!

    Votes: 567 34.2%
  • I like older/younger men/women!

    Votes: 402 24.2%

  • Total voters
    1,659

Garygaz

Active Member
Joined
Oct 25, 2007
Messages
1,828
Gender
Male
HSC
2008
it's hip to have no grass on the field these days, as soon as they get it - its gawnn
 

Riproot

#MedLyf
Joined
Nov 10, 2009
Messages
8,232
Gender
Male
HSC
2011
Uni Grad
2017
I'm 19 and my girlfriend is 24... Is that bad? (We're both girls)
Not bad at all.
I dated a 26 year old when I was 16. Didn't last long though. She was a bit clingy.
Also, we had nothing in common, like, she had a full time job and shit and my life was school and friends. So yeah.
 

aya-chan

Member
Joined
May 21, 2009
Messages
152
Gender
Female
HSC
2010
One of my friends (who, for the record is 18) graduated with me last year and is currently in Greece as part of her gap year. She is living with her boyfriend, who is 40 years old. I am genuinely worried for her. She has pictures of them together on facebook, so I don't think she's trolling me but when I first asked her what she'd been up to, she was afraid her experiences were too "adult" to tell me about.

I personally wouldn't date a guy more than 22. The youngest I'd go is probably a year and a half younger than me. Max. Big age differences are just creepy for me at the moment, and besides, I don't think we'd have all the much in common. My current boyfriend is 19 and is the most amazing person I have ever met. <3
 

Chemical Ali

지금은 소녀시대
Joined
Feb 22, 2006
Messages
1,729
Gender
Male
HSC
N/A
One of my friends (who, for the record is 18) graduated with me last year and is currently in Greece as part of her gap year. She is living with her boyfriend, who is 40 years old. I am genuinely worried for her. She has pictures of them together on facebook, so I don't think she's trolling me but when I first asked her what she'd been up to, she was afraid her experiences were too "adult" to tell me about.
I guess they're doing it... Greek style
 

boris

Banned
Joined
May 6, 2004
Messages
4,671
Gender
Male
HSC
2007
my 21yr old mate is banging a 35yr old single mum but i dont think that counts
he also has a seedy moustache and got escorted out of the pub with me by the police a few weekends ago
 

Shadowdude

Cult of Personality
Joined
Sep 19, 2009
Messages
12,185
Gender
Male
HSC
2010
One of my friends (who, for the record is 18) graduated with me last year and is currently in Greece as part of her gap year. She is living with her boyfriend, who is 40 years old. I am genuinely worried for her. She has pictures of them together on facebook, so I don't think she's trolling me but when I first asked her what she'd been up to, she was afraid her experiences were too "adult" to tell me about.
That 40-year-old has to be a crepe.
 

Shadowdude

Cult of Personality
Joined
Sep 19, 2009
Messages
12,185
Gender
Male
HSC
2010
yeah that guy sounds legit weird.
anyway age difference..i dunno must be older than me, anything betwen a few months to a maximum of 6 years older.
So shallow, muahahahahauhdsfdsngsebg

"omg ur so perfect 4 me but i was born one day before you so... yeh. BAI!"
 

ZeeZee3

Member
Joined
Nov 21, 2011
Messages
192
Location
Sydney
Gender
Male
HSC
2013
I personally think age doesnt matter. My parents are like 7-8 years apart. However i still prefer my partner to be around the same age just so its more likely people of the same age have similar likes, hobbies etc.
 

kfnmpah

Well-Known Member
Joined
Oct 15, 2009
Messages
2,242
Location
Motley Crewcastle
Gender
Female
HSC
2009
i would never date anyone younger than me. fuck that.

I prefer at least 2 years older than me. Gene was 20 when we got together, I was just 17.
right now, I would probably date someone ~22-26 years old.

"older" guys are better. They know what's up.
 

Riproot

#MedLyf
Joined
Nov 10, 2009
Messages
8,232
Gender
Male
HSC
2011
Uni Grad
2017
yeah that guy sounds legit weird.
anyway age difference..i dunno must be older than me, anything betwen a few months to a maximum of 6 years older.
:cry:

So shallow, muahahahahauhdsfdsngsebg

"omg ur so perfect 4 me but i was born one day before you so... yeh. BAI!"
Wouldn't it be after? She likes older men.

i would never date anyone younger than me. fuck that.

I prefer at least 2 years older than me. Gene was 20 when we got together, I was just 17.
right now, I would probably date someone ~22-26 years old.

"older" guys are better. They know what's up.
:cry:
Lost all hope. :(
Also, I know what's up. ;)
 
Joined
Jan 20, 2010
Messages
210
Gender
Female
HSC
2009
Uni Grad
2004
i would never date anyone younger than me. fuck that.

I prefer at least 2 years older than me. Gene was 20 when we got together, I was just 17.
right now, I would probably date someone ~22-26 years old.

"older" guys are better. They know what's up.
damn gurll
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)

Top